Zadania
do oceny
kompetencji
Tworzymy bardzo dobre zadania
Zdaniem naszych Klientów, opracowywane przez nas zadania:
- odzwierciedlają rzeczywiste problemy i sytuacje, przed jakimi stają ich pracownicy
- są ciekawe i angażujące
- dają możliwość ujawnienia się ocenianych kompetencji na wszystkich poziomach
- są dopracowane pod względem merytorycznym i graficznym.
Dysponujemy rozbudowaną bazą własnych zadań. Tworzymy też zadania do konkretnych procesów realizowanych przez HR SUPPORT, a także przekazujemy narzędzia na własność Klientom.
Jeśli chcą Państwo zapoznać się z przykładowymi zadaniami, prosimy o kontakt: biuro@hrsupport.pl.
Więcej o naszych zadaniach
Typy zadań
Główne typy zadań:
- dyskusja grupowa bez podziału na role
- dyskusja grupowa z podziałem na role
- analiza i prezentacja
- prezentacja sprzedażowa
- rozmowa z pracownikiem
- spotkanie z podległym zespołem
- rozmowa ze współpracownikiem
- spotkanie z klientem
- in basket
- analiza danych.
Tworzymy też scenariusze wywiadów kompetencyjnych.
Standard zadań
Instrukcja dla Uczestnika
Każda instrukcja jest bardzo starannie dopracowana od strony merytorycznej i formalnej. Instrukcja zawiera takie elementy jak:
- wytyczne dotyczące: ram czasowych zadania, roli Uczestnika w zadaniu, celu zadania
- opis kontekstu sytuacyjnego, środowiska pracy - w tym uwarunkowań bezpośrednio wpływających na sytuację pracownika (uprawnienia, procesy, zespół...), uwarunkowań rynkowych.
- opis problemu i dane do analizy stanowiące podstawę do podjęcia działań i decyzji.
- w zależności od rodzaju zadania - informacje dodatkowe: dane liczbowe, kalendarze...
Instrukcja dla Asesora
Bardzo ważnym elementem zadania jest instrukcja dla Asesora. Dzięki szczegółowym wytycznym dla Aktora i Asesorów oceniających tworzymy porównywalne warunki realizacji zadania dla Uczestników. Aktorzy mają jasne wytyczne, jak prowadzić rozmowy aby umożliwić Uczestnikom zaprezentowanie kompetencji na wszystkich poziomach. Główne elementy instrukcji dla Asesorów to:
- ogólne informacje o celu i przebiegu zadania
- wskazanie kluczowych problemów | zagadnień | zależności, jakimi Uczestnik powinien się zająć podczas realizacji zadania
- wskazanie oczekiwanych od Uczestnika zachowań w ramach poszczególnych kompetencji podlegających ocenie
- wskazówki dla Aktora dotyczące sposobu odegrania roli
Arkusze ocen
Do każdego zadania tworzymy arkusz ocen zawierający definicje kompetencji, wskaźniki kompetencji, skalę oraz miejsce na wystawienie oceny i notatki.